De mai multi ani imi doream sa ajung pe Vf Omu, ei bine inevitabilul s-a produs weekend-ul trecut cand cu pasi marunti am plecat spre Vf Omu, am urcat cu telecabina de la Pestera pana la Babele insa mai nou a fost deschis TransBucegi si se poate ajunge cu masina pana aproape de Babele asta pentru a evita aglomeratia de la telecabina din Busteni.

Indicatorul spre Vf Omu indica o durata a traseului de aproximativ 2h si 30 de minute insa nu cred ca a durat mai mult de 2 ore, iar traseul este usor si accesibil oricarui turist echipat corespunzator.
Babele in toata splendoarea lor…

Indicatorul cu linia galbena indica traseul spre Vf Omu

Cabana Omu se vede in zare…

Si am ajuns pe Vf Omu la o altitudine de 2507m

Un vin fiert o tuica fiarta intrau de minune in aerul rece al Bucegilor…

Statia meteo de pe Vf Omu

La intoarcere am schimbat traseul si am coborat de la Omu direct spre Pestera prin Muntii Obarsiei… desi indicatorul arata 1h si 30 de minute am facut aproximativ 2h jumate traseul fiind de coborat pe stanca in zona Cascadei Ialomita pe o distanta destul de lunga…cea ce ne-a ingreunat putin insa privelistea si linistea locului este abosolut incredibila…